Saturday 2 April 2011

...ParKiNg ViSta...



...Assalamualaikum...
...........................
...........................
...beshnye tdo mlm td...
...haha, tdo lewat kui 5 a.m coz lyan cite korea...
...my girl is Gumiho... besh besh...
...........................
...........................
...ni nk cite kebangangan sistem kt vista nih...
...access parking slalu prob...
...bla xleh bkk je, msti kna sound "g jmpa management ye, ni msti xbayar nih"...
...eh,kepala hotak btul... "1st car juz byar ms register je mn ade rental2"...
...dia balas blik, "sape kata xyah byar, smua kna bayar la..."
...bla bla bla bla bla..........
...kjadian seterusnya yg slalu jd, access kuar bole masuk xleh...
...geram lak aku...
...dh la org kt management 2 kuang ajar... mmg padan muka la kna tengking ngan housemate aku... haha... thumbs up la Yan...




............................
............................
...skang xpsai2 nk kna trun settle kn access card...
...lg 1 aku geram psl parking...
...dh la kete melambak2, lg dia nak sediakn parking utk pelawat... dh la byk...
...byk kosong plak, ktrog yg byr rental yg duk vista nih nk kna parking jauh2...
...mintak 1 space pn kedekut... katanye pelawat byr sewa RM3...
...weh, "aku bole byar la"... 
.............................
.............................
...seb baik la aku ade lg 2 bln je kt cni...
...xpe azie akn cba ut bsabar...
...eeeee........... geram...
...pg2 dh hangin...
...nk mndi2 jap,pas2 br trun...
...mlsnye anku...eh, aku la...




...ok la...sekian bebelan arini...
...chow chin chow...
...........................
...........................






0 comments:

Post a Comment