Tuesday 5 April 2011

...faCEbOok OH faCEbOok...

...Assalamualaikum...
..............................
..............................
...slamat tgh hari jugak...
..............................
..............................
...arini nk ckp pasal FACEBOOK plak...
...skang smua org dh ade pesbuk...
...dr kecik smpai la ke besar...
...dr muda hinggala ke tua...
...smpai ank buah aku yg darjah 3 pn nk pesbuk jgk...
...adoyai...
...haha, skang dh kui 1.00p.m...
...so warga-warga TM compirm ngah o9 coz nnti dh kui 2.00p.m kna blok blik...
...haha.. so, means hanye ade ms for 1 hour only...
...thats y la bla kui 1.00p.m. till 2.00p.m, facebook time (tmasuk la aku)...peace...

...my pesbuk...

..................................
..................................
...pengalaman aku ngan pesbuk ni besh gak la...
...coz dpt jmpa kwn lm yg dh lost contact...
...smpai kwn2 skolah rendah pn leh jmpa gak...
...n smpai la kwn2 kt umh ms zaman2 kecik dl...
...cm klakar pn ade...
...lg snang jmpa if diaorg letak full name...
...mcm aku ni yg byk skolah, byk tmpt blaja mmg rmai la kwn2 lm yg aku jmpa...
...smpai kn ade yg juz igt namm tp rupa dh x igt... kui kui kui...
...mayb inilah sindrom kehilangan daya ingatan pada rupa tp nma msih igt...
...hua hua hua...
..................................
..................................
...klau nk ikut pesbuk ni besh gak la...
...tp bla dh lm2 boing la plak...
...bg aku aku bole on9 xsmpai 1 jam pn...
...coz selebihnye dh xtau nk buat ape...
...kadang2 tgk pic org, bc komen org...
...n selebihnye juz on9 tp xbuat ape2... haha...
...................................
...................................
...pesbuk nih ade +ve & ade -ve...
...+ve nye mcm td lah, bole jmpa kengkawan...
...boleh buat gathering...
...boleh jd tmpt cr jodoh (not me ok), hehe...

...n yg -ve sgt byk...
...kt cni la nk lps geram la kononnye...
...wall post ngarut2, maki sna maki cni...
...pastu skandal sna skandal cni...
...sna jelez cni jelez...
...suami org dgn isteri org...
...n mcm2 hal la...
....................................
....................................
...seb baik la mr.fiance aku xde pesbuk...
...klau x jenuh gak aku nk kna follow up...
...bkn xcaye, skadar bjaga jaga...
...lelaki kn...??? tp xleh slhkn lelaki coz pmpuan pn sma...
...stakat ni mr.fiance xde komen ape2, coz mmg pesbuk aku clean... even dia nk bkk pn xkisah...
...tp aku agak btuah la...
...coz dia xmsuk cmpur dlm hal2 mcm ni (thanx b n thanx coz love me 4 who i am)...
..................................
..................................
...facebook oh facebook...
...status msing2 mcm2 ragam...
...aku jarang update status...
...tgk pd situasi, tgk pd keadaan...
...nk ckp ngarut2, kwn2 opis ramai...
...nk gedix2, family pn ramai...
...nk ckp bkn2, kwn2 plak ramai...nnti ade yg terasa...
...so better status yg common...
...xde sape terasa, xde sape kecik ati...
...hmmm... baik nye cik azie ni...
....................................
....................................
...so, kepada smua slamat mnjdi kawanku...
...mn2 yg suka buat ayat2 kejam 2, pkir la dl...
...1 Malasia1 Team ~ 1 Mindset...
...hehe...chaiyok chaiyok...
...chow chin chow...

0 comments:

Post a Comment