Tuesday 19 February 2013

...baZaria Darul iMan...

...moning...moning...moning...

...semenjak duk terengganu ni, jarang betul aku shopping...
...dah xde dah ngulor-ngulor...
...baiknya aku...
...sebab...??? xde tempat nk shopping... haha...
...so far, ok la...boleh jimat duit sementara ekonomi merudum ni... huhu...
.
.
.
...setelah sekian lama duk umh, ptg semalam pergi la Giant...
...nak beli Gamogen untuk my mom...
...then tiba-tiba depan Giant dah wujud satu bazar baru...
...bila masa plak la wujud ni...???

..."Bazaria Darul Iman"...

~pakcik ni cepat-cepat nak lari bila aku nk snap gambo... :) ~

...tada... ini la dia...
...tp masih dalam progress lagi...
...kira xbnyak la booth yg bukak...
...nmpknya lebih kurang macam uptown downtown la...
...aku pn dah berkenan dengan sesuatu... kui kui kui...
...seperti biasa la, bila dah kahwin ni mesti barang-barang rumah jugak yang berkenan... hihi...
...selimut... sangat cantik dan sangat lembut...
...selimut ni aku dah ada dah, beli masa maybank fair kat midvalley dulu...
(sekarang ni midvalley tinggal kenangan, xtau la bila bole g... huhu)
...so, target utama gaji nanti nak beli selimut la...
...senang nnati orang datang rumah nak tidur...
...wahahaha...
.
.
.
...ok la... adios amigos... :)

*nak g mencekik plak...

0 comments:

Post a Comment